1990 Dac 112 UDM | Versiunea in 2 usi

Pasiunea mea privind autobuzele o am de mic. Mereu mi-am dorit sa imi creez din propria imaginatie fiecare autobuz vazut pe strada. Asa am ajuns ca peste ani buni sa realizez 3D fiecare autobuz vazut, sau inspirat din cele vazute de mine de cand eram un princhidel.

De data asta va voi prezenta un frumos DAC 112 UDM, fabricat in anul 1990, model in 2 usi, derivat din autobuzul meu de suflet, si anume 1996 Dac 112 UDM | AG 01 RPX.

Motoarele disponibile in perioada aceea pe un model 112UDM erau 192 CP aspirat, si un puternic 240CP supra-alimentat, motor îmblânzit de o cutie de viteze in 4 sau 5 trepte, depizand de motor.

Acest proiect, ca toate celelalte prezentate aici, va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com, si sper ca vă va place.

Galerie foto:



No comments:

Post a Comment