1996 DAC 112UDM - Interventii RATB | Mana dreapta a mecanicilor


Bine v-am gasit pe Hazzard Garage

In primul rand, bine v-am gasit pe blogul meu unde veti gasi noutati despre viitoarele mele proiecte in Zanoza Modeler, cu sau fara vreo poveste anume :)
Cei care ma cunosc stiu 100% ca imi plac autobuzele si ca de mic am dezvoltat o pasiune pentru acestea, fapt pentru care astazi am sa va prezint acest DAC 112UDM, an 1996, autobuz folosit pentru interventiile RATB de pe teren.

Pentru cei nefamirializati acestui subiect, DAC 112 UDM este modelul standard de 12 metri, utilizat pentru rutele urbane sau suburbane. Acesta a fost modelul de bază pentru toate desenele ulterioare, disponibile cu două sau trei uși; construită între 1982 și 2000, ele folosind un motor aspirat de 192 CP, dar si un turbocompresat de 240 CP

Acest proiect, ca toate celelalte prezentate aici, este disponibil de cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com, si sper ca va place. 

PS: Stay close! Vor urma chestii noi in curand :)

Galerie foto:


Proiect inspirat dupa: 





No comments:

Post a Comment